Followers

Monday 19 November 2012

PANAS BUKTI Anwar Di Sokong Gereja

Gambar Hiasan
Kini segalanya sudah hampir pasti terjawab mengapa agaknya Anwar serta juak-juaknya begitu kedepan dalam soal penggunaan kalimah ALLAH oleh pihak gereja sebelum ini yang mencetuskan kontroversi sehinggakan ulama PAS seperti Harun Din pun masuk campur.

Begitu juga dengan kelantangan seorang anak muda bernama Nurul Izzah yang baru-baru ini berbicara soal kebebasan beragama hingga menggemparkan seluruh negara dengan hak sama ratanya.

Semua itu adalah perkara biasa bagi pimpinan Pakatan Haprak khususnya PKR kerana mereka sememangnya sudah pun memiliki imuniti ataupun jaringan sebelum ini yang sebenarnya sudah mendapat sokongan pihak-pihak gereja itu sendiri.

Semua itu terjawab dengan pendedahan sepucuk surat daripada Pertubuhan Gereja Seluruh Sabah yang dialamatkan kepada Anwar Ibrahim pada 18 Ogos 2008 yang lalu dengan tulisan KEPADA BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA tertera di surat rasmi tersebut.

Apa yang lebih menggemparkan lagi adalah bagi menyatakan sokongan pihak gereja terhadap Anwar mereka telah menghantar seramai 17 orang AJK pertubuhan tersebut bagi membantu kempen pilihan raya Anwar pada ketika itu.

Maksudnya disini pada 2008 yang lalu Anwar bukan saja telah menggerakkan seluruh jentera parti keadilannya malah turut membenarkan pihak gereja untuk masuk dan bertapak di Permatang Pauh menjalankan kerja-kerja pilihan raya untuk dirinya dan parti keadilan rakyat.




































Bagi MMI setakat pihak gereja memberikan sokongan sememangnya tidak menjadi hal tetapi memberikan sokongan kerana Anwar bersikap liberal dan berdedikasi kerana menyokong penggunaan kalimah Allah dalam semua agama di dunia adalah sesuatu yang amat membahayakan dan perlu di tentang.




Amacam bro ? Anwar perlu ditolak !!!!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels