Followers

Saturday 15 December 2012

Bagus Sangat Ke Dia Ni ? Antar BALIK Jaaa...


Terus terang MMI cakap mutu perfileman negara kita tidaklah sehebat mana jika dibandingkan dengan negara-negara lain.Tak dinafikan ada yang baik dan ada yang sedang meningkat naik namun kita tidaklah sampai ke tahap memburukkan pula filem-filem dari negara lain.

Dalam keributan isu pergeselan diantara Zed Zaidi dengan si Julia Perez kaki telanjang ni MMI perlu mempertahankan mereka-mereka yang terlibat dalam dunia perfileman di negara kita.

Malah tindakan si kaki telanjang ni yang datang ke Malaysia kemudian mengutuk filem negara kita adalah sesuatu yang tidak boleh di terima.Apatah lagi diawal kemelut ini beliau turut cuba mengheret isu politik sekali.

Selain dari itu dalam pendedahan oleh Zed Zaidi yang menyatakan kemasukan beliau ke negara ini sebenarnya tidak mempunyai permit adalah sesuatu yang amat serius.

Bagi MMI orang seperti ini seharusnya di NYAH kan saja dari bumi Malaysia.Kena ajar sikit dah la cari makan di negara kita boleh pula bersikap BIADAP.

Rasanya jangan tunggu lagi pihak berwajib tolong ambil tindakan segera USIR saja manusia yang suka telanjang ni balik negeri dia.

"Banned" terus nama Julia Perez kaki telanjang ni dari terlibat dalam industri perfileman negara kita dan pastikan setiap filem Indon yang melibatkan nama Julia Perez juga turut di "Banned' dari di tayangkan di Malaysia.

Bagi puak-puak celaka ni reti sikit , Mat-Mat Indon yang ada di Malaysia mahupun di Indonesia jangan dok buat haru ampa dok diam-diam..nak kerja buat cara nak kerja kalau tidak pi berambus buang.

Apa ingat rakyat Malaysia ni lekeh sangat ka ? setakat artis suka telanjang tu baik ampa simpan jalah..

Bab ni MMI sokong Zed Zaidi..Ang pastikan minah celaka ni terima habuan dia !!

RAKYAT MALAYSIA TIDAK MEMBUTUHKAN ORANG SEPERTI KAMU , JALAN DAA..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels