Followers

Wednesday 19 December 2012

PANAS ABBY KAFIRkan Ayah & Ibu Sendiri ??!


Semenjak Abby menyertai parti PAS beliau merupakan antara penyokong dan jentera yang paling kerap turun padang menjalankan aktiviti parti.Macam biasalah mesti ada bayar punya kalau tidak macam mana nak cari makan ye tak ? 

Jadi sebagai jentera yang menjalankan aktiviti parti sudah semestinyalah Abby tahu dan faham dasar dan perjuangan parti pilihannya.Seperti mana yang kita semua tahu PAS adalah parti politik yang mempergunakan agama Islam bagi kepentingan mereka malah turut melakukan beberapa perkara yang sering menjadi pertikaian dikalangan masyarakat khususnya mereka yang beragama Islam.

MMI tak mahu mengolah panjang sangat tentang gerak kerja PAS yang rasanya ramai dah tahu cuma satu perkara saja yang kita harus tahu iaitu berkenaan amanat Haji Hadi yang mengkafirkan orang-orang UMNO semenjak tahun 1981.

Macam yang MMI kata tadilah bila Abby dah masuk PAS maka sudah pasti beliau faham benar dengan apa yang berlaku dan sedang berlaku.

Jadi tidak mustahillah dalam situasi ini Abby sebenarnya sudah pun mengakui bahawa keluarganya bahkan ayah dan ibunya merupakan mereka dari kalangan orang-orang KAFIR !!.

Kalau tak percaya baca kenyataan di bawah..

Sungguhpun mengakui dirinya adalah dari keluarga penyokong Barisan Nasional (BN) bahkan ayah dan ibunya ialah orang Umno tetapi hatinya lebih terbuka untuk memilih Pas kerana ada hikmah di sebaliknya.Baca Seterusnya

Ada sapa-sapa nak komen apa-apa ?

MMI.

1 comment:

  1. pelacur low class ni akan menjadi liabiti pada PAS & PR amnya....lepasPRU13 kita tunggu & lihat lorong mana si lahanat ni nak meniaga..mulut macam HARAMJADAH a.k.a pokaimak!!!

    ReplyDelete

Labels