Followers

Thursday 17 January 2013

Apa Kaitan Wanita Ini Dengan Pimpinan PKR ???


Pasti ramai yang nak tahu siapakah gerangannya dua wanita bertudung ini ? Siapa pula pimpinan PKR yang ada kaitan dengan mereka berdua ?

Masih ingat tentang kejadian kaunseling jam 3.00 pagi di Kuantan satu ketika dulu ? Macam-macam maklumat dari segala sumber yang menceritakan kejadian tersebut namun pimpinan dan juak-juak Pakatan Haprak boleh saja berdiam diri seolah-olah tiada apa yang berlaku.

Yang terbaru pula diberitakan si lelaki tu sudah pun menceraikan isteri keduanya yang dikenali sebagai INA pada 13 Januari 2013 jam 9:00 pagi di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Kajang.

Sejauh mana berita ini benar MMI sendiri kurang pasti namun itulah yang kini berlegar di alam maya.Malah blog Lawyer Garang ada menceritakan "detail"nya Klik Sini 

Bukan soal berkahwin dan cerai yang kita kisahkan kerana ianya sememangnya dibolehkan oleh agama Islam namun dari segi punca penceraian itu yang dilihat agak longgar.

Apakah ianya berpunca kerana si isteri tadi hanya tidak menemani Badrol Amin ketika pemimpin PKR yang gemar berlagak sebagai ustaz dan orang alim-alim itu disiasat JAIP kerana berkhalwat dengan isteri orang ? 

Jika itulah puncanya MMI tumpang simpati dan agak pelik bagaimana seorang pemimpin yang di gelar ustaz boleh bertindak sedemikian ? 

Macam-macam hal ...

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels