Followers

Thursday 31 January 2013

Nik Aziz - NAJIB Bakal Masuk NERAKA ?!!


"Menteri itu akan masuk neraka, tidak ada kuasa yang boleh menyekat dia masuk neraka kecuali syafaat Nabi Muhammad SAW."

Seolah-olah mempunyai kuasa menentukan balasan seseorang, Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat 'memutuskan' bahawa menteri yang bertanggunjawab dalam agihan royalti minyak kepada negeri akan masuk neraka kerana dakwanya telah menafikan hak kerajaan Pas Kelantan.

Biarpun tidak menyebut dengan khusus nama menteri yang dimaksudkan, dapat difahami bahawa beliau merujuk kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak selaku Menteri Kewangan.

Nik Abdul Aziz mempertikai kenapa royalti minyak tidak diserahkan kepada kerajaan Pas Kelantan sedangkan mereka dengan mudah telah mendapat habuan daripada perlombongan emas yang diusahakan sebuah syarikat dari negara Cina.

"Sepatutnya emas dan petrol sama sahaja, sama-sama milik kerajaan negeri, kenapa emas diberi kepada kita tetapi petrol tidak diberi?

"Orang ini bertanggungjawab dunia akhirat, dan dia kena sumpah, rakyat sumpah kepada menteri-menteri yang tidak bertanggungjawab jaga royalti, akhirat kelak dia akan masuk neraka, tidak ada kuasa boleh sekat menteri ini masuk neraka kecuali syafaat Nabi Muhammad SAW.

"Royalti baik, balak baik, ia sama ada boleh bawa kita ke syurga atau ke neraka, ini masalah besar, golongan sekular tidak fikir masalah syurga neraka, sedangkan benda itu benda ada, kerana syurga neraka ini bukan projek kerajaan, bukan projek parti, tapi daripada Allah," katanya di sini hari ini.utusan 

Juak-juak PAS bolehlah terus tepuk tangan sekarang kerana Nik Aziz "CONFIRM" akan masuk SYURGA lepas ni..Orang yang bagus macam ni bukan ada dosa apatah lagi kalau menjadi BARUA kepada DAPigs malah sokongan Nik Aziz terhadap Hadi khususnya dalam isu kafirkan orang UMNO pastinya menjadi tiket paling berprestij untuk beliau masuk SYURGA.

Kepada Nik Aziz jangan pula lupa untuk bawa Mat Sabu dan pemimpin PAS yang lain sekali dan paling penting jangan langsung tinggalkan Kit Siang,Guan Eng dengan Karpal Singh kalau tak boleh pun Nik Aziz boleh berdoa kepada tuhan minta di berikan laluan untuk mereka-mereka ini terus ke Syurga.

MMI.

6 comments:

  1. Tuan guruan kambing.
    Bodo mengaku pandai.
    Butuh nik najis babi

    ReplyDelete
  2. Kalau dia rasa org lain kena masuk neraka, seolah2 dia yg lebih baik dari mereka yg dikata, maka ria'lah ia, maka dialah yg masuk neraka dulu....kah3....

    ReplyDelete
  3. Nampak sangat Menteri Besar pemalas. Dia tahu nak kutip royalti minyak. Negeri yang tak ada minyak kenapa boleh senang.Melaka misalnya.

    Asyik2 minyak. Minyak urat tak mau ka?

    22 tahun perintah Kelantan kalau bela kambing dan membiak entah berapa kapal dah boleh hantar ke Mekah untuk dijadikan korban musim haji.

    Tapi jenis manusia malas, hobi masa lapang kutip derma, itu saja yang boleh mendatang hasil sepantas kilat.

    Lingkup pi lah kat depa.

    ReplyDelete
  4. TGNA dah lupa kot ayat ayat Quran berikut ;' tak ada sedikitpun campurtgnmu dlm urusan mrk itu, atau Allah swt menerima taubat mrk, atau mengazab mrk, ...' Ali Imran 128,; '... samaada Allah swt mengazabkan mrk dan samaada Allah swt menerima taubat mrk,...'AtTaubah 106. begitu juga hadis-hadis syafaat yg pjg tu dlm kitab kitab hadis. mkklum ,ingatan mungkin sudah kurang. doakn mudah mudahan Allah swt bukakn pintu hatinya utk lbh berlpg dada. '...dan hendaklah mrk memaafkan dan berlpg dada. apakh kamu tidak ingin Allah swt mengampunimu ?...' AnNur 22.

    ReplyDelete
  5. Fulamak ...tok Garu Nabi PAS dah murka...abisla DSN....xpe ...nnt DSN bawa KEK Seteroberi bertengkat2 bagi pada Tok Garu ye...lgpon Tok Garu neh mmg peberet pada KEK...DSN jgn lupa wish HEPI BELATED BESEDEH aka Maulid Nabi PAS kat TOK GARU ye...

    ReplyDelete

Labels