Followers

Thursday 31 January 2013

PANAZZ Guan Eng SOKONG NAJIB ?!!!


Berita terbaru ni bakal menggemparkan kem Pakatan Haprak apabila Guan Eng dilihat menyokong Datuk Seri Najib.Apa yang pasti Khalid Ibrahim sudah tentu semakin kusut rambutnya kerana keputusan Guan Eng ini ternyata seperti satu tamparan ke muka beliau.Malah Anwar juga barangkali terpaksa buat-buat senyum sebab dalam Pakatan Haprak sapa yang berani lawan Guan Eng ? 

Kerajaan DAP Pulau Pinang tidak berhasrat untuk mengikut jejak langkah kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor yang mahu membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) lebih awal.

Ketua Menteri, Lim Guan Eng berkata, tindakan sedemikian tidak membawa banyak perbezaan kepada keadaan semasa memandangkan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) sudah semakin hampir.

“Perbezaan hanya sebulan sahaja dan lebih baik buat serentak seperti apa yang akan diumumkan Perdana Menteri.

“Lagipun, saya secara peribadi rasa Perdana Menteri akan umumkan (pembubaran Parlimen) penghujung Februari ini," katanya dalam sidang akhbar di pejabatnya di sini hari ini.utusan

Kesiannya kat Khalid ! Alalala kesiannya nampak sangat bangang tahap kronik sebab baru-baru ni dia nak bubar DUN awal , tak percaya Baca Sini.MMI bukan kisah sangat dia nak bubar awal ka apa tapi tahap cerdik tu apa raaa...

Dalam hal ini Guan Eng dilihat bijak sedikit sebab boleh kira tempoh masa dan sebagainya jadi memang betul la puak-puak ni bangang dan selalu jadi pencacai DAPigs , nak politik pun tak reti ..HAMPEH !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels