Followers

Wednesday 20 February 2013

PAS Mula Gerakkan Jentera Poster TERBAIKNYA !!!!


BUDAK SEKOLAH GANTI PEMUDA PAS !!! PAS sudah makin terdesak apabila mengunakan budak sekolah untuk memasang bendera parti  itu di sekitar Kuala Nerus untuk mengantikan Jentera Pemuda PAS yang makin hari makin layu, lesu dan tidak bermaya.

Pemuda PAS dilihat lebih berminat untuk bergaduh dan tunjuk ‘nelang’, berbanding budak sekolah yang bersikap ‘ikut arahan’.

Gambar Facebook dari seorang penyokong PAS di sekitar Batu Enam menunjukkan budak sekolah yang masih belum CUKUP  UMUR untuk mengundi dikerah. Umpan gula-gula sudah cukup! sumber 

MMI nak pesan kat ampa juak-juak PAS mana ada buat kerja macam ni dah sebab puak-puak ni dah join angkatan Unit Sengal yang kerjanya jaga jalan,jadi pengawal penceramah Pakatan Haprak dan jadi unit serangan dalam setiap demontrasi.

Pasang-pasang tak apa , tak ada hal buatlah mana yang patut !!!

MMI.

1 comment:

  1. kalau budak budak ni di tahan polis kerana salah mengambil bahagian dalam poltik sebab bawah umur, siapa agaknya anjing anjing pas akan menyalak, tentu salah kan polis, salah kan umno,..pas lembu ooi hormat lah sikit undang undang, cari lah lembu lembu lebai untuk pasang bendera tu, jangan guna budak sekolah..

    ReplyDelete

Labels