Followers

Friday, 22 March 2013

PAS Penyokong Tegar PapaHomo !!


Apa cerita pun PAS dan seluruh juak-juaknya adalah penyokong tegar kepada PapaHomo.Ini dibuktikan dengan sokongan bertali arus terhadap Pakatan Haprak sehinggakan pendirian PAS pun sanggup di lacurkan.

Untuk makluman ampa semua , kat luar sana berlambak juak-juak PAS yang sebenarnya menolak PapaHomo ni tetapi kerana sifat taksub kepada pemimpin maka lidah mereka kelu malah ada yang tuli bila bab ni diperbincangkan.

Rumusanya mudah selagi PAS masih memberikan sokongan dan bersama dengan Pakatan Haprak selagi itulah PAS dan seluruh juak-juaknya merupakan penyokong kepada PapaHomo.

Ini soal politik bukan soal pilih anak menantu ! Jadi dalam politik sekiranya kamu memberikan sokongan kepada satu-satu kumpulan bermakna kamu faham , tahu dan percaya dengan setiap dasar yang di laksanakan.

Sebagai contoh jika DAPigs mahu menggunakan kalimah Allah dalam kitab bible bahasa Melayu maka PAS juga sebenarnya merupakan penyokong tegar kepada gerakan ini.keputusan Majlis Syura tak boleh pakai beb sebab Presiden PAS sendiri pun tak ikut dan menghormati keputusan tersebut.

Banyak lagilah kalau nak cerita cumanya satu perkara yang MMI nak ajak semua untuk sama-sama kita renung dan fikirkan.

Ada satu kenyataan daripada penyokong tegar PapaHomo dan Pakatan Haprak yang cukup menarik sudah pun dikeluarkan dan MMI tertanya-tanya apakah PAS dan juak-juaknya juga turut bersetuju ?


Jangan pula nanti ada yang kata itu kenyataan peribadi na...Sebagai parti yang mendabik dada kononnya merekalah yang memperjuangkan Islam , di mana suara pimpinan PAS apabila mamat ini mengeluarkan kenyataan sebegitu rupa ? Tak perasan ? jangan buat lawak lah..Pandangan peribadi ? kan tadi dah pesan...

Kenyataan itu salah ? Habis kenapa tak ada langsung teguran dan mengapa masih menyokong perjuangan sebegitu ? Tak boleh nak jawab ???? Kalau tak boleh nak jawab maka benarlah pemimpin dan juak-juak PAS adalah sebahagian daripada juak-juak penyokong TEGAR PapaHomo dan Pakatan Haprak.

Selamat Maju Jaya PAS !!

Anwar perlu di tolak jauh-jauh...

MMI.

1 comment:

  1. Asal menentang UMNO siapa pun disokongnya, hinggakan syaitan sekalipun.

    ReplyDelete