Followers

Friday 8 March 2013

Saya Tetap Istiqamah & Tidak Berganjak #SaifulBukhari


Secara tiba-tiba bapa kepada Saiful Bukhari buat kenyataan media mengatakan pertuduhan liwat diantara Anwar Ibrahim dan anaknya adalah konspirasi dan fitnah politik.

Tu dia punya dasat puak-puak ni..Apa pun bagus jugalah kurang-kurang kita kenal orang-orang macam ni.

MMI rasa ampa semua perlu tau juga di sebalik kenyataan si bapa Saiful ni sebenarnya sebelum ini telah berlaku sesuatu yang melibatkan kacau bilau keluarga Saiful anak beranak.

Keluarga Saiful Bukhari memberitahu bahawa bapanya hilang sejak 3 minggu yang lalu selepas mengalami masalah kewangan dan masalah keluarga.

Bapa Saiful juga dikatakan pernah mengugut beberapa pemimpin Umno untuk mendapatkan wang perbelanjaan dan apabila tidak dihiraukan Azlan Mohd Lazim hilang dan tiba-tiba muncul dipentas parti keadilan Rakyat bersama Ahli Parlimen Sungai Perani Johari Abdul yang merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim.

Dan tidak hairanlah apabila portal Keadilan Daily hari ini melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim seperti berikut:

“Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.

Jangan lupa semua apakah punca kehilangan Azlan Mohd Lazim selama 3 minggu ? Masalah kewangan ?

Seperkara lagi sebagai respon kepada kenyataan tersebut Mohd Saiful Bukhari sendiri sudah pun mengeluarkan kenyataannya yang berbunyi,
"Bapa saya dipergunakan, saya tetap ISTIQAMAH dan TIDAK SEKALI BERGANJAK , tengah fikir apa tindakan seterusnya. mohon sahabat-sahabat sabar dan doakan saya"
Jadi kita tunggu tengok lah apa cerita selanjutnya , yang pasti ini satu lagi tindakan puak-puak terdesak barisan pembangkang bagi menutup isu Lahad Datu.

Alo gang sapa yang kena liwat ni ???

Baca juga di MPP 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels