Followers

Monday 1 April 2013

HOT JALANG Kelantan !! Wallawehhh Apa Cita Nii....


Peewiittt tu dia mai lagi !! Kelantan sebuah negeri yang sudah berada di bawah pemerintahan kerajaan negeri pimpinan parti PAS sejak lebih dari 20 tahun lamanya kini semakin berkembang pesat.Perkembangan pesat ini barangkali dengan bantuan dan sokongan kerajaan persekutuan demi kemakmuran bersama dan rakyat jelata.

Hahaha betul ke Kelantan pesat ? Hakikat yang perlu seluruh rakyat termasuk rakyat negeri Kelantan akui adalah walaupun kerajaan persekutuan sentiasa membantu tetapi kerana dasar dan ketidakupayaan kerajaan negeri pimpinan PAS akhirnya rakyat Kelantan sendiri terpaksa berhijrah ke lain-lain negeri bagi mencari rezeki.

Bukankah sebagai sebuah kerajaan negeri yang ditadbir oleh pimpinan parti PAS yang kononnya meletakkan kepentingan Islam itu sebagai perkara paling asas HARUS menyediakan peluang-peluang pekerjaan kepada rakyat sendiri ?

Islam apa yang di perjuangkan oleh PAS sekiranya dari segi itu pun tidak dapat di laksanakan ? Sejauh mana kekuatan dari segala sudut yang ada pada rakyat Kelantan sekiranya mereka masih berada di Kelantan ? 

Usah bermimpi di siang hari ! Itulah kenyataan yang paling baik rasanya sesuai diucapkan kepada mana-mana pihak yang masih mengatakan PAS adalah parti yang mampu membela nasib rakyat serta lebih Islam dari Islam yang lainnya.

Dari segi sosialnya seharusnya Kelantan menjadi contoh kepada seluruh Malaysia kerana pemimpin PAS sering kali mendabik dada kononnya pemerintahan dan penguatkuasaan mereka lebih HEBAT dan ISLAMIK dari mana-mana negeri di Malaysia.

Adalah sesuatu yang amat memalukan apabila kita di kejutkan pula dengan berita bagaimana anak-anak gadis Melayu di Kelantan dengan senang hati menjual tubuh badan mereka bagi mendapatkan wang.Paling mengejutkan MMI adalah kenyataan daripada salah seorangnya yang mengatakan sebahagian dari wang tersebut turut di kirim kepada ibu bapa di rumah.Subhanallah...anak-anak Melayu kita !!!

      

Mana yang serambi Mekahnya ?? Ini semua SALAH Nik Aziz , setelah lebih dari 20 tahun berkuasa di Kelantan apa yang Nik Aziz buat ?? PAS dan NIK AZIZ GAGAL !!!!!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels