Followers

Sunday 14 April 2013

Nak Bagi Aku Mampoih Bertanding Di Tasek Gelugor !!!


Para pengundi di Kedah di nasihatkan supaya berhati-hati dengan calon yang bakal bertanding kerusi Parlimen khususnya di Pendang kerana Mat Sabu merupakan seorang pemimpin yang hanya mengejar cita-cita politiknya.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, bakal calon PAS di Parlimen Pendang itu mahu mempergunakan undi dan sokongan rakyat bagi mencapai cita-cita politiknya.

"Mat Sabu hanya nak dapat kerusi (kedudukan), dia nak jadi YB (Yang Berhormat). Bukan dia nak perjuangkan Islam sangat pun.

"Perjuangannya hanya untuk jadi calon...dia dan partinya bukan nak perintah negara," katanya ketika berucap pada Majlis Himpunan Rakyat dan Pelancaran Jentera Barisan Nasional (BN) Parlimen Pendang di sini, Sabtu.

Tun Mahathir berkata demikian bagi mengulas mengenai keputusan PAS menamakan Mohamad yang dikenali dengan panggilan 'Mat Sabu' untuk bertanding di Parlimen Pendang pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) akan datang.Pemilihan Mohamad sekaligus mengetepikan penyandang, Dr Hayati Othman juga daripada PAS yang sudah menjadi wakil rakyat selama dua penggal di kawasan itu.

Mengulas lanjut Tun Mahathir berkata , pengundi di Pendang tidak seharusnya membiarkan nasib mereka terus digadaikan PAS dan pembangkang demi kepentingan politik.Baca Seterusnya 

Seperkara yang pengundi di Pendang harus tahu adalah Mat Sabu merupakan warga Tasek Gelugor Pulau Pinang dan beliau sebagai Timbalan Presiden Parti PAS seharusnya bertanding di kawasan sendiri.

Berdasarkan sumber orang yang rapat dengan Mat Sabu , Timbalan Presiden PAS ini pernah berkata "Nak bagi aku mampoih bertanding di Tasek Gelugor"!! kihkih kawasan sendiri pun tak berani nak bertanding apa cer bro ??

Sebagai rakyat yang menghormati undang-undang negara MMI pun faham , Mat Sabu memang boleh bertanding dimana-mana saja yang dia suka tapi bila bab tinggal kawasan sendiri apa barang !!!

Rakyat Pendang beringatlah noo...

MMI.

5 comments:

  1. kami mahu MAT SABU
    kami mahu MAT SAPU
    kami mahu MAT SABUN
    kami mahu MAT SONDOL

    takbir!!!!!!!!!!!!

    .... teriak orang Tasek Gelugor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhirnya blogger Umngok terkantoi pasal video palsu Mustafa Ali. Mari kita tengok beramai-ramai. Muahahahahaha...

      http://goo.gl/D9o9r

      Delete
  2. Aku jangka kan PRU13 ni suma hi ranking PR akan terjunam kalahhhh...

    ReplyDelete
  3. Allahuakbar,
    Wahai orang melayu bangsaku yang mendukung PAS marilah kita bersatu hati bergabung di bawah UMNO. Ketahuilah UMNO itu persatuan atau Pati untuk menyatukan atau wakil menjaga kelangsungan hak orang melayu. Islam yang kita junjung telah diperjuangkan oleh pejuang UMNO yang termaktub di dalam perlembagaan negara bahawa Malaysia telah diiktiraf sebuah negara islam.(apa lagi yang diperjuang negara islam oleh PAS sedangkan malaysia telah diiktiraf negara islam oleh OIC dan dunia) Islam yang diperjuangkan PAS itu cuma politik untuk meraih kuasa dikalangan mereka sahaja. Untuk kepentingan diri dan kekayaan juga kuasa duniawi individu tersebut. Kembalilah kita bersatu di bawah UMNO untuk menjaga kepentingan hak dan kelangsungan bangsa melayu.Seperti juga MCA untuk cina dan MIC untuk orang india. Jangan lah kita diperbodohkan oleh sesetengan orang yang memakai kupiah,sarban dan berjubah melacur imej sunah untuk kepentingan diri sendiri dan kumpulan mereka saja dan bukannya untuk islam yang sebenarnya.
    Takbir...........semoga Allah menjatuhkan orang yang memperolokkan agama Islam dlm PRU 13 ini. Amin

    ReplyDelete
  4. kami masih mahukan mat sabu MAH CIPAP sebab dia bleh ajar kitorg ahli PAS mcm mana nak MEMANTAT bini kwn2 hahahaha

    ReplyDelete

Labels