Followers

Monday 15 April 2013

HOT HUSAM Calon Pertama PAS KALAH Dalam PRU13 ?!!!


Belum pun proses penamaan calon di adakan Husam Musa sudah diberitakan kalah di Putrajaya.Agak menghairankan kerana proses penamaan calon belum pun dijalankan bagaimana Husam boleh kalah di Putrajaya ?

Sebelum tu MMI ingin jelaskan bahawa Husam Musa bagi PRU13 ini bakal bertanding di Putrajaya.Dari satu sudut PAS sudah pun meletakkan wakil mereka siap-siap di Putarajaya kerana selepas pengumuman keputusan SPR pada malam 5 Mei 2013 nanti , Husam boleh saja terus melangkah mewakili seluruh jentera PAS di Malaysia yang terkial-kial mahukan Putrajaya.

Kihkih apa punya malang puak-puak ni..Agak-agaklah , Seperkara yang pengundi harus tahu adalah Husam sebenarnya telah menjadi mangsa kepada kerakusan parti PAS untuk mendapatkan kuasa.Secara jelas dan terang PAS sudah pun membunuh karier politik Husam.

Disaat pengumuman Husam sebagai calon yang bakal bertanding di kerusi Putrajaya , beliau sebenarnya sudah pun mengalami kekalahan dari segi moral dan politik.Rata-rata penyokong PAS sendiri melahirkan kekecewaan ini kerana mereka yakin amat sukar sekali untuk Husam menang di Putrajaya.

Malah dalam insiden terbaru di Putrajaya , penyokong PAS di laporkan membakar bendera BN yang di pasang oleh jentera pemuda UMNO Putrajaya.


Anggaran waktu kejadian ialah waktu tengah hari. Ketika Pemuda UMNO Putrajaya sedang sibuk mengedar risalah kepada penduduk di sekitar Apartment Presint 9, Fasa 12, ketika itulah puak² fanatik hamPAS 'menyerang' BN Putrajaya dengan membakar bendera gergasi BN yang digantung di pesisir jalan berdekatan Sek Keb P8 (2) serta berhampiran rumah teres P8.


Rata-rata penduduk di sini nampaknya semakin berang dan kurang senang dengan cara PAS Putrajaya berkempen dan cara mereka membuat provokasi kepada jentera BN. Penulis sempat menemubual penduduk (identiti terpaksa dirahsiakan) berkata, "hari penamaa calon belum lagi tetapi penyokong Husam Musa sudah mula mencetuskan kontroversi di Putrajaya. Beginikah akhlak orang Islam? Saya juga percaya, penyokong² Husam Musa ini adalah penduduk luar Putrajaya yang mungkin datangnya dari Bangi / Kajang/ Seri Kembangan mahupun Dengkil..Orang Putrajaya tidak buat perkara negatif macam ni" katanya lagi.Baca Seterusnya 

Beginilah sikap yang sering di tunjukkan oleh puak-puak PAS dan Pakatan Haprak sering saja bertindak samseng serta sesuka hati.Kotor dan jijik namun bersembunyi di sebalik topeng Islam yang di lacurkan mereka sendiri.

Tindakan bodoh juak-juak PAS sudah membuktikan mereka semakin terdesak malah mereka sudah merasai bahawa medan perang di Putrajaya itu bukan lapangan mereka.Husam sebagai Jeneral perlu sedar sama ada undurkan segera pasukannya atau berdepan dengan tentangan serta serangan paling sengit yang bakal mereka terima daripada pasukan BN.

PAS Jangan Mimpi Di Siang Hari !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels