Followers

Tuesday 23 July 2013

PANASS PAS Mula MERASUAH Pengundi Di #PRKKuala Besut HABIH MODAI KEMPEN DAH !!!


Sekali lagi PAS membuka aib sendiri apabila menganjurkan program memberikan petrol secara percuma kepada rakyat.Bukan MMI nak pertikaikan tentang pemberian tersebut kerana ianya cukup baik malah jika di lakukan berterusan pun rasanya lebih ramai rakyat di luar sana SETUJU.

Namun program sebegini dan di anjurkan oleh PAS jelas sekali membuka aib mereka sendiri kerana selama ini UMNO sering saja di tuduh sebagai pengamal rasuah dan sentiasa menggunakan wang ringgit bagi mencapai satu-satu tujuan.

UMNO di hina dan di caci kononnya inilah sebenarnya dalang dalam segala tindakan menjurus kearah kesesatan.

KINI dengan pemberian petrol percuma pada ketika PAS sedang berkempen di Kuala Besut bertanding menentang calon UMNO , JELAS lagi NYATA PAS sedang sedang menghalalkan cara dan tindakan KEMPEN RASUAH mereka bagi mendapatkan sokongan.


Jangan pula selepas ini di war-warkan kononnya pemberian petrol percuma itu di taja oleh orang-orang korporat atau mana-mana dermawan kerana jik aitu berlaku maka PAS sekali lagi berbohong kepada rakyat kerana jelas program tersbut di taja oleh Pemuda PAS.


Seperkara lagi sekiranya masih lagi ada pihak yang mengaku menjadi penaja kepada program pemuda pencacai pakatan haprak tu MENGAPA buat di Stesen Minyak Kg Nail, Kuala Besut ??? Banyak tempat lain lagi , di Kelantan pun boleh buat juga !! 

Duit parti tu bro !! Guan untuk RASUAH pengundi di Kuala Besut ... PAS Ptuihhhh !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels