Followers

Tuesday 27 August 2013

GEMPAR Anak Melayu Penyokong Pembangkang MAKAN BABI ?!!


Mungkin bagi mereka ianya adalah perkara biasa tetapi bagi kita ianya amat menjijikkan malah menyimpang dari pegangan agama Islam itu sendiri.Apakah anak-anak muda yang celupar ini masih Islam atau hanya mengaku Islam ?

Gambar di atas merupakan salah satu daripada gambar yang di muatnaik oleh seorang pemegang akaun facebook bernama Komrad Haizal.Melihat kepada komen yang dinyatakan jelas mereka sedang mempermain-mainkan agama Islam itu sendiri.



Apakah motif anak muda ini mengeluarkan kenyataan dan gambar tersebut ? Jawapanya mudah , anak-anak muda ini hanyut dan rosak kerana nilai politik yang di terapkan kepada mereka jauh menyimpang dari apa yang sepatutnya.

MMI rasa soal hukum halal haram sudah tidak lagi menjadi perkara utama kepada anak-anak muda ini dan mereka juga adalah sebahagian daripada macai-macai yang membantu kempen-kempen serta demontrasi jalananan yang dianjurkan oleh pihak pembangkang atau mereka yang pro kepada pembangkang.

Selain dari itu mereka juga turut menjadi ancaman kepada kestabilan negara apabila gerakan dan aktiviti yang dijalankan lebih kepada mengagungkan perjuangan KOMUNIS !!

Rasanya gambar di bawah boleh memberikan sedikit pencerahan kepada anda ..



Apa yang MMI boleh katakan BAHAYA ! dan pihak berkuasa perlu segera memantau dan ambil tindakan yang bersesuaian.

Rasanya tak perlu MMI ulas panjang lebar , ampa semua boleh melihat sendiri di akaun facebook Komrad Haizal


Lihatlah bendera apa yang di pegangnya ...Sory MMI tak kasi link , kalau ampa nak buat lawatan sambil belajar cari sendiri di akaun facebook masing-masing. 

MMI

10 comments:

  1. Orang simpan jambang pun dah jadi mat liberal.

    ReplyDelete
  2. nampak macam orang siam buddha.

    ReplyDelete
  3. PAS punya tarbiah MANTAP MALATOP!!....bukan saja Kristian bahkan Syiah & Komunis juga telah berjaya disucikan hatinya utk masuk ke Syorga abadi PAS...TAKBIRRRRR!!!!!

    ReplyDelete
  4. Kejahilan terlampau atau mmg sudah terk....?

    ReplyDelete
  5. Disyaki makin ramai PENYAMAR-PENIPU-PENGGANAS Cina/Bukan Islam DAPBIAWAK/PKR menyamar sebagai orang Islam, dengan tujuan untuk menghina dan menjatuhkan Islam dan maruah orang Islam; termasuk video baru keluar, kononnya seorang wanita Islam pakai telekung pun sanggup buat perkara lucah! Dan kemudian berlambak pula video Melayu/Islam kononnya cinta dan bela anjing - lepas video Melayu liberal-gila-anjing itu. Kemudian video orang Melayu/Islam pula jadi pencuri – walau di Hari raya!

    PENYAMAQ-PENYAMAQ ini mungkin orang Filipina, Thai atau Indonesia yg. Bukan Islam pun ramai muka sama macam Melayu, atau Melayu yg dah murtad - jadi kita mesti berhati-hati. Tujuan video-video MENGHINA ISLAM ini adalah untuk menjatuhkan dan mengelirukan akidah anak-anak MUDA Islam/Melayu. Kat Barat pun, jarang jumpa umat Islam bela anjing walau bebas di Barat; jadi video-video spt ini amat MENCURIGAKan. Jadi sekarang, BABI, KEBEBASAN SEKS dan ALKOHOL pula si PENYAMAQ-PENYAMAQ spt ini nak 'halalkan' - baik JAKIM/JAWI ambil tindakan segera!

    Lepas tu si penyamaq bangsat spt ini, yg. selalu muka macm PENAGIH DADAH; makin berlagak sbg. Sosialis/Komunis. Saya syak ini nak MENGALIH PERHATIAN dari puak evangelis Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR yang sedang giat MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIkan yang Islam dan bukan Islam, termasuk penganut Kristian traditional biasa, di Malaysia ini dan seluruh dunia Islam - yang perlu ditundukkan segera.

    Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPigs/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
  6. Yg SEDAP banyak yang HARAM kesian mak bapak budak ni yang banyak kurang ajar.

    ReplyDelete
  7. Siang puasa, malam berbuka dgn babi panggang dgn red wine. Baguih punya Islamik puak hamPAS neh!! Serupa dgn imam Mahdi depa, tenghari balun China doll, ptg jadi imam solat Asar. Belum kira yang tebar roti canai XXXL..

    ReplyDelete
  8. Jangam marah, dia nama saja mcm melayu/ Islam

    tapi BUDAK TU BUKAN ISLAM...?

    ReplyDelete
  9. Anonymous27 August 2013 07:15...ini bukan kes menyamar sebagai Melayi/Islam.....ini adalah rialiti.....terimalah hakikat bahawa Melayau sekarang ni sedang dilanda masalah sosial dan akidah....

    ReplyDelete
  10. cam siam je ....tk pun cina campur india......air muka sama je tpi nampak ade kelainan sikit

    ReplyDelete

Labels