Followers

Monday 3 February 2014

DAP Kini Pertikai JAKIM & Ayat Al-Quran !!


Rasanya dah banyak kali sangat dah mereka-mereka ini biadap dengan orang Islam malah sudah sampai ke tahap melampau yang teramat sangat apabila mula mempertikaikan ayat Al-Quran.

Kalau ikut hati MMI mau sahaja ajak semua orang Melayu halau puak-puak ni keluar dari bumi Malaysia.Kita humban satu persatu dalam laut tu biar mereka berenang dan cari negara mana yang elok sangat tu.

Bukan sekali bro !! Dah banyak kali ni ... Orang Islam tak pernah mempertikaikan apa yang terkandung dalam kitab-kitab agama lain melainkan mereka-mereka itu melanggar perlembagaan dan undang-undang.

Isu tuntutan kalimah Allah contohnya orang Islam pertahankan kerana ianya adalah hak milik orang Islam.Kita tidak pernah meminta nama Jesus untuk di gunakan kerana kita adalah umat yang waras dan percaya kepada ALLAH yang ESA.

Bukan macam puak-puak lahanat kat luaq sana sampai tuhan sendiri pun tak tau !!

Tindakan Kit Siang cuba mengheret institusi agama Islam dalam kemelut politik tidak sihat ini amat-amat kurang ajar.Ianya adalah satu cubaan bukan sahaja menghina tetapi sudah sampai ke tahap memerangi agama Islam.

Sebagai rakyat , Kit Siang ternyata sudah terlalu BIADAP dan telah melanggar undang-undang serta perlembagaan negara.

Mohon kepada pihak keselamatan khususnya Pasukan Polis agar SEGERA menangkap Kit Siang di bawah akta hasutan.Kepada Duli Yang Maha Mulia Yang Di Pertuan Agong , sebagai rakyat MMI memohon lakukan sesuatu arahkan supaya anasir-anasir seperti ini di tangkap dan di kenakan tindakan.

Jika boleh lucutkan kerakyatan mereka serta merta !!

Dengarlah suara orang Melayu di akar umbi ini bahawa kami tidak lagi mampu bertahan dengan sikap sabar dan hanya melihat.

PAS jangan jadi BABI !!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels