Followers

Tuesday 8 April 2014

Mana Satu Lagi Bahaya Bendera Israel Atau Yahudi ??


Sejak semalam heboh tentang berkibarnya bendera negara Israel di salah satu resort di Tuaran.Banyak pihak melenting sampaikan laporan Polis pun di buat.Namun semuanya di sahkan telah berakhir apabila Pihak resort memaklumkan sebuah syarikat perfileman daripada China telah membuat pengambaran 'The World Stewardess Contest' di hadapan resort sejak seminggu yang lalu. 

Filem berkenaan menceritakan perihal pramugari dari seluruh dunia mengadakan pertandingan di resort tersebut. Bendera tersebut kemungkinan mewakili negara pramugari yg bertanding.

Pihak Pergerakan Pemuda UMNO Tuaran pun telah ke resort itu petang semalam untuk memastikan bendera Israel tersebut diturunkan dengan segera. Mereka juga memaklumkan bendera tersebut telah diturunkan.

Namun pada pandangan MMI ada yang jauh lebih bahaya dan perlu di perhatikan oleh banyak pihak.Kalau boleh minta di turunkan juga.Nak lebih bagus lagi cari jalan halau ja keluar !


Anwar bergambar & James Wolfensohn bekas Presiden Bank Dunia.Gambar ni di ambil pada 2011 , dia pi jumpa untuk apa gang ? Saja-saja pekena cucuq udang kot !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels