Followers

Thursday, 3 July 2014

SEBAB Kenapa DAP Di Halau Dari Masuk Pasar RAMADHAN Di KLUANG !!


Isu puak DAP dihalau dari memasuki pasar ramadhan di Kluang sudah menjadi viral sejak semalam.Pelbagai pandangan dan pendapat telah dilontarkan oleh banyak pihak dan sehingga ke hari ini ia masih menjadi misteri kenapa insiden puak DAP itu dihalau ? Apa penyebabnya ?



Kalau ampa semua menonton video di atas sehingga akhir sudah pasti kita dapat faham bahawa punca kepada insiden terbabit adalah kerana puak DAP ni buat kerja dan masuk kawasan orang ikut suka hati mak bapak depa.

Jelas daripada apa yang diungkapkan oleh brother , dia kata lain kali masuk kawasan orang bagi salam bro !!

Memang dalam satu sudut pasar ramadhan dibuka kepada setiap orang tetapi dalam hal ini MMI melihat ada yang tak kena diantara kumpulan lelaki terbabit dengan puak DAP tu sebelum ini.

Dan keadaan mungkin lebih parah apabila puak DAP tu langsung tak reti nak hormat orang bila main redah masuk ja sedangkan kehadiran mereka merupakan satu program yang telah dirancang.

Kenapa tidak berjumpa pihak penganjur pasar ramadhan terlebih dahulu ?

Walaupun MMI kurang bersetuju dengan tindakan menghalau itu tetapi kerana sikap sambil lewa dan mungkin kurang ajar elok sangatlah puak tu dihalau !! Bukan boleh bagi muka puak-puak lahanat ni !!

MMI

8 comments:

  1. DAP tak puasa, tak payah bagi kurma kat orang lah.

    ReplyDelete
  2. Saya cuma tunggu kenyataan dari Keluangman(KD)... hi hi hi. Area dia ni...
    EVLee

    ReplyDelete
  3. mmi, hahhahaha sebolh2 nak menegakkan benang yg basah.

    ReplyDelete
  4. takper lepas ni kita suruh UMNGOK halau MCA kalau datang bazar ramadhan pulak... opss silap kalau umno tak dtg ini kan pulak mCA

    ReplyDelete
  5. bazar ramadhan wilayah UMNO, DAP dilarang sama sekali.

    ReplyDelete
  6. Kpd orang Muslim yg tak sudi, bagi daging babi kpd mrk, tak reti hidup sebagai manusia.

    ReplyDelete
  7. Malu tengok Melayu yg jadi barua DAP tu...gerenti orang PAS...mcm dia yg nak bagi sedekah....padahal semua china DAP bangsat yg gunakan dia....ni namanya jual agama islam

    ReplyDelete
  8. http://www.malaysiakini.com/news/267961

    tgk link dulu...lain kali beli tanah bukak pasar ramadhan sendiri...

    ReplyDelete

Labels