Followers

Tuesday 26 August 2014

GADIS SANGGUP GADAI MARUAH , Dakwah PAS Makin HEBAT !!!!


Gambar atas ni MMI kongsi daripada blog AAKJ memaparkan satu screen shot bagaimana pelajar hari ini sanggup menggadai maruah diri semata-mata untuk mendapatkan sesuatu.Nauzubillah makin menjadi-jadi kegilaan anak-anak muda hari ini.

Kalau membaca tajuk kat atas sana tu pasti akan ada pihak yang kata kenapa perlu kaitkan PAS dalam hal ni ??

Oklah macam ni semua orang tau yang PAS sering kali membuat tuduhan terhadap kerajaan sebagai penyebab kepada berlakunya gejala-gejala gila seperti ini dan MMI tak nafikan memang ada tapi wajarkah sekiranya setiap kejadian itu dituding jari kepada kerajaan semata-mata ?

Insiden di Ipoh


Insiden di Pulau Pinang


Banyak lagi kalau nak senarai kat sini dan semua tu belum dicampur dengan aksi-aksi mereka yang punya nama dalam politik.. Huh !!!

Bukan nak membela kerajaan dalam bab ini tapi MMI berpandangan untuk mengatasi masalah seperti ini seharusnya semua pihak yang mengaku Islam bersatu atas nama Islam.Itupun belum tentu ianya dapat ditangani dengan sempurna.

Walau bagaimanapun sekurang-kurangnya kita bersatu untuk mencegah kemungkaran tapi sayang PAS asyik dengan tudingan jarinya.

MMI nak tanya Bukit Bintang tu bukan di bawah wakil rakyat Barisan Nasional dan kenapa sehingga ke hari ini tidak ada seorang pun pemimpin mahupun pencacai PAS yang berani tampil untuk membersihkannya ?

Takkan sebab DAP kot ???? Abis yang mengaku dakwah selama ni dekat mana ?? Dekat kawasan yang PAS boleh makan ja ??? 

Lihat Pulau Pinang dah berapa kejadian seumpamanya , mana suara puak PAS ??? Menikus ker ???

Dakwah PAS makin hebat kan ??? 

Sebab tu himpunan macam BERSIH tu boleh bercampur laki pompuan !!!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels