Followers

Sunday 7 September 2014

TIDAKKKK !!!! Ini KERJA UMNO !!! Itu Bukan Harun Din !!!


Antara ayat Hadi Awang sejak kemelut politik di Selangor adalah "Kita tidak boleh buat Raja macam tunggul kayu.Tetapi ada kalangan puak-puak kita mahu buat Raja macam tunggul kayu.Itu tidak boleh.Akhlak sebagai Melayu Islam tidak benarkan sikap begitu".

Hah Hadi kata kat sapa tu ?? 

Sendiri mau pikirlah ... Lagi menarik kenyataan daripada Harun Din yang jelas mempertahankan Hadi Awang selaku Presiden PAS !! 



So macam yang MMI selalu kata kumpulan ulama dalam PAS ni dah lama sebenarnya tak puas hati dengan puak-puak ANWARINAS yang bermaharajalela dalam parti PAS ni.Tapi sebab kesilapan sendiri mereka membenarkan semua kemungkaran politik terus berlaku dalam parti.

Nak harapkan Mat Sabu dalam isu macam ni ?? Hahahaha dia pikiaq duit jaaa .. Oh ya dengaq-dengaq cita kalau Anwar jadi PM , Mat Sabu akan jadi Menteri Luaq sebab dia pandai cakap bahasa omputih !! Betul ker bro ??

Anwar pula katanya dok tengah kunyah chewing gum cari ilham plan apa pula nak pakai !!!

MMI

4 comments:

  1. Masa akan menyaksikan Hadi terguling atau tergolek di tangan anwarinas...

    Agak terlambat untuk golongan ulama bertindak...

    ReplyDelete
  2. Mahfusss jadi menteri apa pulak.

    ReplyDelete
  3. Jangan hang dok sok sangat!.Apa yang berlaku dalam pas hari ini kemungkinan juga akan berlaku dalam umno,dia dok tunggu hari saja lagi supaya parti hang pun akan timpa bencana sama dengan pas.Hasut,huluk duit hampa jalankan misi untuk pecah kesatuan.Apa yang TDM suarakan itu jadilah iktbar.tengok-tengok kiri kanan siapa disebelah. Pandangan untuk kebaikan umat Melayu.Jadi mat sabun tak guna lagi,orang dok bela dia ,maka mesti patuh pada tuan.

    ReplyDelete
  4. Orang dah tak minat ikuti drama berat episod langkah Kajang. Watak heroin kaku. Asyik-asyik tuan director.

    ReplyDelete

Labels