Followers

Wednesday 17 September 2014

Untuk Apa UNDI PAS Di PRK #PengkalanKubor ??!!!


Kenyataan daripada Harun Din rasanya sudah cukup untuk menyedarkan orang-orang Melayu khususnya betapa PAS pada ketika ini tidak lagi stabil dan boleh dipercayai sebagai sebuah parti yang mampu menjadi tempat bertaut.

Segala-galanya sudah pun terdedah semenjak Khalid Ibrahim di rentap semahu-mahunya di bumi Selangor , PAS yang pada ketika itu mahu menutup pekung masalah dalaman parti sendiri akhirnya tidak mampu lagi berselindung !

Semuanya terbongkar sedikit demi sedikit dan kini rasanya sudah dibogelkan semahunya.


Desakan Harun Din bukan main-main bro !! Beliau konsisten dengan hujahnya semenjak isu kalimah Allah lagi ... so fikirkan !!

Kena INGAT permasalahan yang berlaku dalam Pakatan Haprak sendiri dan kemudiannya sesama pemimpin parti sehingga wujudnya PASMA bukanlah sekadar pelengkap peristiwa bagi tahun 2014.

Ianya punya maksud dan pengertian tersendiri dan semestinya kalam Mat Sabu harus segera ditafsirkan agar penyokong-penyokong PAS tidak terus hanyut SESAT dalam sebuah perjuangan politik penuh songsang.

Mat Sabu mahu PAS segera mengikut teladan parti DAP dan dalam ucapannya di muktamar Mat Sabu masih lagi cuba pertahankan TUANnya dengan cuba mempergunakan ahli parti supaya terus kekal bersama Pakatan Haprak.

INGAT bro , yang untung Mat Sabu !!!!!

Semua ini mencerminkan betapa PAS kini bukan sahaja tidak relevan tetapi bermasalah sehingga kempen PAS di PRK Pengkalan Kubor bertukar menjadi medan fitnah demi fitnah.

Jika inilah yang berlaku , untuk apa pengundi di Pengkalan Kubor mengundi calon PAS ???

Jangan jadi macai Mat Sabu !!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels