Followers

Thursday 22 January 2015

PANAZZ Lagi Penghinaan Terhadap Najib & Rosmah !!!

Hina lagi !! Lagi boleh hina maka mereka akan terus menghina , mungkin dah tak ada kerja lain agaknya atau pencacai-pencacai yang selama ni dibela oleh bos-bos besar dah kena taruk !!

Al-maklumlah sekarang ni isteri kepada sorang pemimpin DAP di Pulau Pinang dah tak senang duduk asyik kena bantai ja , jadi pencacai yang selama ni dok terima imbuhan tu kena buat kerjalah.

Dalam masa yang sama mungkin sebab dah tak tahan sangat-sangat kot maka kena cari juga bahan untuk segera melakukan serangan balas sebab lagi lama dibiarkan lagi melingkup segala perancangan.

TERKINI puak-puak pencacai pertikaikan pula kehadiran isteri kepada YAB Perdana Menteri ke Davos menghadiri WIEF atau World Economic Forum ke-45 di Zurich.Baca Sini 

Laporan Bernama yang melaporkan time table padat DS Najib Razak di Zurich tidak diusik oleh pencacai-pencacai pembangkang. Sebaliknya, DS Rosmah Mansor dijadikan bahan penghinaan melampau mereka. 

Yang paling melampau dan kurang ajar ialah komentar di bawah yang menghina Najib Razak dan Rosmah Mansor. Komentar tersebut sangat biadap dan menyerlahkan betapa rendah IQ dan ekstremisnya pemikiran pencacai pembangkang.

Anda baca printscreen di bawah :


Biadap sungguh individu yang menggunakan nama samaran Orgayap Ogra Yap ini. Dan apabila MiM selidiki Facebooknya, tiada nama asal yang disertakan.Baca Selanjutnya 

Macam-macam hal puak-puak ni , tapi kita kena faham dalam keadaan sekarang pencacai-pencacai ni pun kena tekan dengan bos masing-masing .. Bila tokong kena maka segala pengikut dikerah untuk pertahankan tapi puak-puak ni satu !!

Kalau bab Guan Eng kenapa diam ? 


Pi Hong Kong tu bro !! Atas kapasiti apa si Betty Chew turut serta ? Dia bukan ada apa-apa jawatan dalam pentadbiran kerajaan negeri Pulau Pinang pun !!! 

MMI nak bagitau jugalah setakat pi Hong Kong tu kira apa la sangat , ada lagi yang lebih hebat dari tu Bro !!!


Tu dia !! Dalam Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang pun dia ikut pi sekali ... Ish ish dah macam ADUN la pula !!

Ada juga yang bagitau MMI semua tu berlaku masa ada cerita sikit .. kononnya ada cerita syak wasangka berlaku , Hmm MMI pun chek la juga cerita apa ? Ohhhhhhhhh boleh jadi yang ni ka ??



So kepada pencacai-pencacai Pakatan Haprak , ampa berentilah dok buat kerja hina orang ni ! Puak ampa sendiri pun macam-macam !!!

MMI

2 comments:

  1. Saya setuju LAUNGAN REFORMASI 1988. Hapuskan KRONISM, ANAK BERANAK_NISM etc. Jom reformasikan LGE dan anak beranak nism nya. Jom berarak bersih? untuk membersihkan KRONISM ini. apa kata Ambiga?

    Source:
    http://empayar-pemuda.blogspot.com/2015/01/hot-wajah-sebenar-isteri-ketua-menteri.html

    ReplyDelete
  2. Ini memang biadap. Najib dan SKMM patut ambil tindakan terhadap orang ini.

    ReplyDelete

Labels