Followers

Wednesday, 4 February 2015

Tak Dapat Jadi PM Jadi MUFTI Pun Jadilah !!!!

Rasanya rakyat Malaysia perlu memberikan sokongan kepada Anwar Ibrahim supaya segera menerima tawaran daripada Sheikh Yusoff Qardawi untuk melantik beliau sebagai Mufti di negara Turki seperti mana yang didakwanya dalam satu ceramah di utara tanahair baru-baru ini.

Kalau ikut pada sejarah sekalipun Turki memang dah pernah menjadi tempat persinggahan Anwar masa dia main sembunyi-sembunyi dulu.Aisey takkan tak ingat kot ? Waktu dia lari dan menyorok dalam kedutaan negara Turki !! Haaa ingat pun ...

Jadi MMI rasa tak salahlah kalau kita pakat ramai-ramai bagi sokongan supaya Anwar segera terima jawatan terbaru tu dan bolehlah dia berambus jauh-jauh dari bumi Malaysia.

Lagipun impian untuk dia jadi PM rasanya dah lama terkubur , jadi menerima tawaran sebagai seorang Mufti rasanya jauh lebih baik dan mungkin inilah masanya untuk beliau melakukan taubat nasuha daripada aktiviti-aktiviti songsangnya.

Mana nak sangka selepas jadi Mufti di Turki , Anwar akan diberi pula peluang untuk jadi Perdana Menteri Turki !!! Haaa lagi hebat tu bro .. Maka rasanya pimpinan dalam PKR khususnya si Rafizi Ramli sebagai Pengarah Strategik dah boleh menyusun atur atau keluarkan satu lagi dokumen rahsia dengan tajuk "LANGKAH TURKI" sebagai persediaan awalan.

Dan kesemua pemimpin dalam PKR bolehlah turut berbuat perkara yang sama dengan berhijrah beramai-ramai ke Turki dan menjadi warganegara negara tersebut.Ini semua perlu beb .. Bila sampai masanya dan Anwar di lantik sebagai Perdana Menteri Turki , sudah tentu dia perlukan barisan jemaah menteri dan disinilah peranan kamu semua wahai pemimpin dalam PKR.

Lagipun apa sangatlah di Malaysia ni , dalam Pakatan Haprak pun bukan PKR yang jadi kepala sebab dah lama dah DAP ambil alih.Mana ada pemimpin PKR yang berani dengan pemimpin DAP ????

Ambil jer peluang ni Anwar , buat perancangan elok-elok bawa semua saki baki penjilat tegar tu ke Turki dan kemudian tubuh kerajaan kat sana.SIMPEL weh !!!

Apa lagi ??? Tak mau ?? Alooo siri ceramah Anwar dalam beberapa hari ni pun bukan dapat sambutan sangat pun !! Semua nak kena ubah angka , yang hadir bawah 1000 dihebahkan 10,000 ! Yang hadir bawah 500 dihebahkan 5,000 so macam mana ??? Baca Sini 

Orang gelak ja Anwar ! Rakyat yang dengar pun dah tahu mana pembohongnya dan mana betulnya.

Tak malu ker ??

Ish dulu dia pembohong kawan-kawan dia kata nak jadi PM sangat-sangat dah !! Lepas tu kalau Pakatan Haprak GAGAL tubuh kerajaan dalam PRU13 , dia nak jadi pensyarah di Universiti kat luar negara nooo kini ditawarkan pula untuk jadi Mufti !!!

Adehhhh lepas ni apa pula dia nak KABAT dekat rakyat !!!

Mungkin jadi AGONG pula rasanya !!!

MMI

3 comments:

  1. Dah gila sgt dah bahalul sekor ni
    Rmh kata pergi
    Jail kata mari

    ReplyDelete
  2. Mcm mana nak jadi mufti seingat bila sihat dari sakit pinggang dari German..belum pernah dengar pergi menunaikan ibadat Haji...

    ReplyDelete

Labels