Followers

Wednesday 21 March 2018

DAP Terkejut Ribuan Poster Kecam Pentadbiran Kerajaan Negeri !


Ribuan poster mengecam pentadbiran kerajaan DAP Pulau Pinang telah dipasang di serata tempat di Pulau Pinang.

Poster yang tertulis "Temberang Pakatan Harapan 10 Tahun 51 Janji Kosong" itu telah menarik tumpuan banyak pihak dan sudah tentulah kerajaan DAP Pulau Pinang yang paling tidak senang duduk.

Yang menarik perhatian MMI adalah tindak balas kerajaan DAP Pulau Pinang yang secara membuta tuli terus menyalahkan Barisan Nasional walaupun tanpa sebarang bukti terhadap tuduhan itu dikemukakan.

Tuduhan yang dibuat oleh Chow Kon Yeow itu jelas bersifat menuduh dan ianya ditambah dengan tuduhan-tuduhan lain yang cukup memualkan seolah-olah nafsu amarah yang ada dalam diri tu tak dapat dibendung-bendung lagi.

Chow Kon Yeow berkata tindakan itu terhasil daripada lebihan dana pilihanraya yang tidak habis pada pilihanraya lalu.

“Mereka masih ada banyak duit daripada 1MDB yang tidak dibelanjakan. Mereka sedang memulakan kempen jahat dengan menggunakan poster, iklan surat khabar dan media sosial.

“Pimpinan, anggota dan penyokong DAP serta Pakatan Harapan tidak boleh memandang rendah keazaman mereka untuk merampas kembali Pulau Pinang,” ujar beliau di laman Facebook rasminya.

Mudahkan dia main tuduh-tuduh ja siap kaitkan dengan dana pilihanraya dan 1MDB.

Hakikatnya Chow Kon Yeow perlu sedar dan tahu bahawa seluruh rakyat Pulau Pinang tanpa mengira bangsa dan agama sudah benar-benar mengenali siapa DAP sebenarnya.

Malah warga Pulau Pinang juga turut kenal siapa Pakatan Haprak yang suka bercakap besar dan bersikap angkuh.

Membuat tuduhan secara membuta tuli ianya dilakukan oleh BN adalah tindakan terdesak sebenarnya kerana BN bukanlah parti yang sebodoh dan sebangang para pemimpin dan macai Pakatan Haprak.

Guan Eng, Chow Kon Yeow terimalah hakikat KEDANGKALAN dan KERAKUSAN kamu sudah menjadi LIABILITI kepada seluruh parti-parti dalam Pakatan Haprak.

Realitinya ia boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja dan pastinya pemasangan ribuan poster itu adalah sebahagian daripada SUARA AWAL RAKYAT PULAU PINANG yang bakal menghukum Pakatan Haprak dan DAP dalam PRU14 nanti.

Eloklah puak-puak DAP ni pakat-pakat menyanyi lagu ABCDAP sebab budak-budak tadika lebih matang dari ampa !

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels