Followers

Tuesday, 30 October 2012

TERKINI Video HOT Atas Jet Pula Di Dedahkan !!!


Aksi demi aksi bakal di didedahkan yang terbaru berkenaan video di atas jet.Tak tahulah MMI jet mana satu tapi kalau tentang jet dan video ni jangan buat main-main.Sekarang ni zaman teknologi macam-macam cara orang boleh buat.Apa nak hairan orang sendiri pun kadang-kadang belot juga.


Tengok saja apa yang berlaku dalam isu rakaman audio Mansor yang dah jadi isu panas dan paling panas katanya Guan Eng pun dah sampai tahap tak percaya dengan puak-puak PKR ni.Maklumlah agenda mereka bukan untuk kepentingan rakyat tapi nak penuhkan kerusi-kerusi di GLC,Agensi-agensi kerajaan dan ada juga yang nak jadi duta hehe macam-macam puak ni.

Amacam ??? Jangan tunggu lagi ampa klik video kat bawah tu selesai masalah..


Kalau bab video ni cepat betul !! hehe tapi mestilah kan siapa yang tak mau tengok video yang melibatkan pemimpin ni ye tak ??? Apa pun kita tunggulah video yang akan tersebar sedikit masa lagi katanya siap ada warna lagi Auww!!!

MMI.

No comments:

Post a comment

Labels