Followers

Tuesday 30 October 2012

VIDEO INSIDE - PANASSS Anwar Shamsidar ?????


Mengikut sumber terbaru dari sahabat blog MPP , diberitakan video seks melibatkan Anwar dengan Shamsidar bakal berada di pasaran tidak lama lagi.

Video kali ni katanya dalam versi warna dan juga ada audio yang mengesahkan si pelakunya adalah pemimpin pujaan puak-puak Pakatan..Tu dia aih pasti "box office" lepas ni..Maklumlah pelakon lelaki tu antara pelakon paling terkenal didunia sekarang ni.Jadi pasti ianya ditunggu-tunggu oleh kebanyakkan rakyat Malaysia bahkan luar negara juga.

Menurut MPP berita ini bukan saja-saja dikeluarkan tapi ianya disahkan sendiri oleh laman Web Pro Pakatan Haprak yang dilihat agak kelam kabut bimbang tentang penyebaran video yang bakal menyaksikan manusia anugerah tuhan beraksi.Klik Sini  

Kalau korang masih ingat, video perselingkuhan antara Anwar dan Shamsidar ni dikatakan berada dalam simpanan bekas kawan baik Anwar, S Nallakarupan..

Dan beberapa bulan lepas, Nallakarupan telah menyerahkan satu daripada video tersebut untuk digunakan dalam prosiding saman fitnah yang dikemukakan Anwar ke atasnya.

Jadi, apakah video yang sama akan didedahkan kepada umum? Kalau betul video tu yang tersebar, gua rasa ia mesti akan kecoh satu negara..Lagi Berita di blog MPP.

Apa pun yang bakal berlaku sudah pasti juak-juak Pakatan Haprak sudah mula membuka buku dan merancang segala persiapan bagi menangkis isu video seks itu nanti.Pastinya segala jentera akan dikerah bermati-matian untuk tidak mempercayai tentang kewujudan video tersebut.

Malah barangkali ketika ini Shamsidar sudah pun dihubungi oleh juak-juak Anwar untuk menyerahkan skrip yang harus dibaca oleh Shamsidar sekiranya isu ini timbul nanti.

Anwar seperti biasa raja spin sudah pasti bersedia dengan segala kemungkinan bahkan ketika ini beliau mungkin sedang belajar bagaimana untuk melepaskan diri dari mesin pengesan pembohongan.

Apa pun samada ianya benar atau tidak kita sama-sama nantikan.

Tapi sebelum ampa semua tunggu video tu berada di pasaran , MMI bagi ampa tengok video atas jet dululah..pssstt tak ada sapa-sapa tengok lagi ni !!! Nak tengok ker ? kalau nak tunggu post jam 10 nanti..

MMI.

1 comment:

  1. "Ya, Allah Engkaulah yang Maha tahu. Engkau Maha berkuasa. Aku memohon kepada-Mu agar Engkau memusnahkan pemfitnah-pemfitnah politik di Malaysia. Dan ya Khalid, ya Rahman, ya Rahim angkatlah pemimpim-pemimpin kami yang benar-benar hendak berjuang untuk rakyat dan menegakkan Islam. Jatuhkan pemimpin-pemimpin yang berjuang demi dunia. Amiin, amiin , ya Rabbal alamiin.

    ReplyDelete

Labels