Followers

Thursday 28 March 2013

13 Perkara Yang Rakyat Perlu Tahu !!


Pasti ramai yang sudah menjangka bahawa angka 13 merupakan antara angka yang cukup popular pada masa kini.Seperti semua sedia maklum seluruh rakyat Malaysia hari ini hanya menantikan masa sahaja bagi menghadapi pilihan raya umum ke13 dan sudah semestinya pilihan raya kali ini merupakan pilihan raya paling sengit jika nak di bandingkan dengan mana-mana pilihan raya sebelum ini.

Selain dari semua yang di atas angka 13 juga memainkan peranan yang cukup penting bagi kedua-dua belah pihak iaitu kerajaan dan pembangkang.

Sudah semestinya bila di sebut pembangkang gambaran pertama yang bermain di fikiran masing-masing adalah Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang hari ini.

Untuk makluman semua , 13 Kejutan yang mungkin tidak pernah difikirkan oleh sesetengah dari kita bakal berlaku menjelang pilihan raya ke13.

Malah 13 kejutan itu bakal dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan Pakatan Haprak dalam sedikit masa lagi.

Perlu diingat tujuan dan perancangan licik ini bakal menerjah ke ruang-ruang minda rakyat dan semuanya dilakukan bagi menggaburi mata setiap dari kita khususnya rakyat sebelum hari mengundi nanti.

Apakah 13 kejutan yang bakal berlaku ? Baca seterusnya...


Mereka makin terdesak dan sesungguhnya Anwar tahu ini merupakan peluang terakhir beliau untuk mendapatkan Putrajaya kerana MMI percaya sekiranya beliau GAGAL berbuat demikian sesuatu pasti berlaku seperti mana nasib rakan-rakan seangkatan dengannya di negara-negara Timur Tengah.

Beliau yang kita percaya mempunyai hubungan yang cukup baik dari tangan-tangan ghaib di luar sana sudah pasti sedang berpegang kepada sesuatu janji yang sudah pun dijanjikan.

16 September lalu Anwar GAGAL !!

Aksi jalanan atau cubaan mahu menghidupkan Malaysia Spring GAGAL !!

Menimbulkan kekacauan khususnya insiden di Lahad Datu GAGAL !!

Maka Anwar tidak boleh GAGAL lagi kerana beliau tahu tangan-tangan ghaib di luar sana sedang menanti dan memerhatikan sejauh mana Anwar mampu mengotakan janjinya kepada mereka.

Anwar kini semakin resah dan ketakutan !!

Tolak Anwar ! Tolak Pakatan Haprak !

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels