Followers

Saturday 25 July 2015

MALAY Bean Army ??

 

Jika sebelum ini heboh tentang Red Bean Army , angkatan cybertroopers DAP yang dah banyak melakukan kerosakan terhadap sistem politik negara dengan gerakan propaganda melalui rangkaian media sosial.Kini muncul pula apa yang MMI gelar sebagai MALAY BEAN ARMY !

Apa itu Malay Bean Army ?

Adakah ianya sama dengan angkatan cybertroopers DAP seperti mana yang didedahkan sebelum ini ?

Sebelum tu MMI nak tegaskan apa yang didedahkan ini sudah pun berlaku lama sebelum ini.Malah mungkin sama dengan kewujudan Red Bean Army dan mungkin jauh lebih lama dari itu.

Ianya sudah berada dalam rangkaian kita sendiri , kehadiran mereka sememangnya disedari cuma mungkin atas dasar tertentu kita seolah-olah terlupa atau buta dengan kehadiran mereka.

Misi mereka sama menolak kerajaan Barisan Nasional tetapi dalam masa yang sama menjadi mata dan telinga kepada pembangkang.Tidak cukup dengan itu rasanya mereka turut sama melahap segala apa yang disediakan oleh sebuah kerajaan yang mereka sendiri TOLAK !

Lebih peliknya kita seolah-olah terpukau dengan aksi-aksi mereka sedang hakikatnya mereka secara JELAS berada di persekitaran yang kita sendiri wujudkan.

Siapa MALAY BEAN ARMY yang MMI maksudkan ??

Baca pendedahan di SINI  

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels