Followers

Wednesday 3 October 2012

Hahaha Chegu Bard !! Chegu Bard !!


MMI betul-betul nak tergelak apabila membaca entri terbaru daripada sahabat blogger Penggempur Mutiara apabila menceritakan bagaimana CheguBard dikatakan telah pun dapat mengenal pasti beliau sebagai empunya pemilik blog Penggempur Mutiara.

Jelas sekali apa yang dikenal pasti oleh CheguBard itu bukanlah Penggempur Mutiara yang sebenar.CheguBard ternyata telah membuat serkap jarang malah sudah pun menyebabkan mamat dalam gambar dibawah berada dalam keadaan tidak selamat.




Kesian CheguBard dah la buat silap tindakan beliau yang bermatian-matian menuduh mamat berbaju kotak tersebut sebagai penggempur mutiara sudah pun menjadi perbualan dikalangan blogger sendiri dan diakhiri dengan gelak ketawa kerana kedunguan si CheguBard itu sendiri.

Selain dari apa yang diperkatakan di atas MMI sebenarnya melihat kepada satu perkara.

Jika diteliti dari apa yang berlaku ianya membuktikan betapa juak-juak Pakatan Haprak sebenarnya jauh lebih kejam dari kerajaan Barisan Nasional malah boleh juga MMI labelkan sebagai puak-puak penjilat ludah sendiri.

Pernahkah kita mendengar mana-mana kakitangan awam dipecat oleh kerajaan ataupun yang sewaktu dengannya hanya kerana mereka itu penyokong Pakatan Haprak ?

Rasanya tidaklah sampai ke tahap itu malah juak-juak ini terus berkhidmat dan dibayar pencen sehingga ke mati.

Berbeza dengan Pakatan Haprak apabila gambar diatas mendapat komen-komen yang jelas mahu tindakan diambil malah ada yang meminta supaya orang yang didalam gambar itu dibelasah,ditukarkan dan banyak lagi.




Adakah mereka-mereka ini sedar apa yang diperkatakan ? Lihatlah bagaimana sikap mereka apabila kena batang hidung sendiri , heboh sekampung dengan bermacam-macam cadangan untuk memuaskan hati bernafsu mereka.

MMI kenal sangat dengan perangai dan sikap juak-juak Pakatan Haprak ni langsung tak ada maruah lebih-lebih lagi dalam kes CheguBard serkap jarang ni.

Dek kerana kebodohan CheguBard maka MMI yakin mungkin selepas ini beliau akan mengiakan pula gambar dibawah ini sebagai salah seorang blogger tersohor.


Chegu Bard ! CheguBard ! lain kali nak cari publisiti pun agak-agak lah..

Kredit to Penggempur Mutiara.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels