Followers

Wednesday 5 December 2012

Apa Sebenarnya Yang Berlaku Di Gombak


Pertama sekali MMI nak ucapkan tahniah buat warga Gombak yang sudah pun membuktikan ikrar taat setia mereka kepada perjuangan UMNO dan semestinya apa yang berlaku di Gombak ini merupakan isyarat jelas bahawa rakyat sudah pun menolak Pakatan Haprak khususnya Anwar Ibrahim.

Keduanya ia menceritakan bagaimana usaha juak-juak Pakatan Haprak yang cukup hebat dalam memanipulasikan suasana dan isu walaupun merekalah sebenarnya yang memulakan sesuatu insiden.

Biasa bagi Pakatan Haprak kerana itulah roh perjuangan mereka yang sebenar kerana kemenangan adalah matlamat utama walaupun kemenangan itu sebenarnya tidak suci dan telus.

Dalam entri pada pagi tadi MMI sudah pun menceritakan bagaimana tuduhan yang dilakukan oleh juak pembangkang bahawa pemuda UMNO melakukan serangan terhadap mereka sehinggakan ada yang mengalami kecederaan.Klik Sini namun seperti biasa setiap tuduhan mereka perlu di siasat dan di saring kerana juak-juak ini sememangnya terkenal dengan penipuan.

Barangkali mungkin kerana merekalah yang pertama mengeluarkan kenyataan beserta gambar maka ianya dikira merekalah yang berada di pihak yang benar.Belum tentu bro , jom kita tengok apa yang berlaku sebenarnya....



MMI tetap menolak segala bentuk kekerasan yang mampu mendatangkan musibah kepada sesama umat.Namun apa yang berlaku semalam di Gombak adalah kerana rakyat sudah tidak lagi mampu menerima kehadiran seorang manusia bernama Anwar Ibrahim yang diagung-agungkan oleh juak-juak pembangkang.

Untuk mengelakkan daripada kejadian sama berulang cukup mudah sebenarnya.Tidak perlu kepada penguatkuasaan pihak polis cukup sekadar Anwar Ibrahim tinggal saja di rumah beliau insyaallah kejadian seperti semalam tidak berlaku.

Kepada Nurul "sorry to say" kejadian semalam juga membuktikan Unit Sengal langsung tidak layak untuk diangkat sebagai mereka yang boleh digunakan bagi menggantikan anggota polis.Baca Sini

MMI.

1 comment:

  1. Jadi2 le menyokong PKR,semua cerdek pandai dh pun meninggalkan PKR,sekarang yang tinggal hanya yang dah habis kecerdikan yang menyokong.Ta sampai ati pulak nak kata bodoh,macam puak pakatan mengatakan kpd penyokong UMNO?BN.

    ReplyDelete

Labels