Followers

Monday 28 October 2013

HOT Mat Sabu MARAH Mahfuzz ??


MMI yakin dan percaya pada ketika dan saat ini Mat Sabun tengah panazz telinga marahkan si Mahfuz yang dok buat pandai tu !! Ada ka patut Mahfuz boleh buat main-main dengan Mat Sabun Timbalan Presiden parti  ? Memang nak cari pasai sungguh !!

Cerita panaz ni berlaku dalam sehari dua ni , di beritakan Mat Sabun sebenarnya sudah bersiap-siap dan dah berkira-kira nak turun ke Sungai Limau sekali lagi naik kereta Alepat dia tu.Segala bag pakaian dan bag bawa karung  untuk kutipan derma yang akan dia lancar masa ceramah pun dah siap semua.

Alih-alih Mahfuz bikin ribut !! Dia boleh bohong Mat Sabun sekali !!!

Bila di selidik kenapa sampai jadi macam tu , rupa-rupanya Mat Sabun nak sangat turun ke Sungai Limau sebab HARAKAHDAILY !! Apa kena mengena dengan Harakahdaily ni ??

Untuk makluman ampa semua Harakahdaily pada Jumaat lalu melaporkan kenyataan Mahfuz bahawa Baharom (bapa kepada Datuk Seri Jamil Khir Baharom , Menteri di Jabatan Perdana Menteri ) telah mendoakan agar PAS terus menang di Sungai Limau dan berhasrat untuk bertemu timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu.

Jadi bila dah orang nak jumpa dia , dah tu bapa kepada Menteri lagi...di Sungai Limau pula KOMPOM la kena turun !! 

Tambah pula tengah proses kempen PRK ish inilah peluang TERBAIK untuk dapatkan KREDIT !!

Tapi MALANG , Mat Sabun sudah kena sailang !! Mahfuz sudah bikin STORY BRO !!


Mahfuz sudah TIPU sama Mat Sabun !! 

Pada 24 Oktober lalu , Pengarah Jawatankuasa Induk Pas PRK Sungai Limau yang juga Pesuruhjaya Pas Kedah, Datuk Mahfuz Omar bersama calon DUN Sungai Limau, Mohd. Azam Abd. Samat mendakwa Bapa Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom atau lebih dikenali sebagai Pak Baharom telah mendoakan agar kemenangan berpihak kepada Pas.

Namun sebenarnya apa yang berlaku adalah sebaliknya !!

Siapa yang baca doa ni ??
“Yang berlaku ialah bapa saya menadah tangan sambil mengaminkan doa yang dibaca oleh Mohd. Azam. Dia pun tak tahu apa orang itu sebut… dia (bapa saya) tolong aminkan doa saja. Tapi dalam media propembangkang, pemimpin Pas sebut bapa saya baca doa.

“Ini mainan politik yang terlampau rendah cara permainan yang dibawa oleh pemimpin Pas untuk memburuk-burukkan saya. Kenapa nak libatkan ayah saya? Dia (Baharom) tidak tanding apa-apa jawatan pun.

Beliau mengulas laporan media pembangkang yang menyiarkan video menunjukkan Mahfuz dan Mohd Azam mengaminkan doa yang dibaca oleh Baharom, yang terlantar di atas katil akibat diserang angin ahmar sejak tiga tahun lalu.



Jadi sekarang MMI rasa ampa dah faham kenapa Mat Sabun naik anginkan ?? Kepada Mat Sabun ang mau sabaq banyak noo !! Kawan-kawan ang yang buat semua ni !!

Macam biasa puak-puak ni mana ada benda lain nak buat selain dari berbohong !! Putaq Belit !! Bayangkan kalau kawan sendiri pun boleh kencing macam mana dengan rakyat ??

MMI

2 comments:

  1. politik...
    tumpang bace cni jom ke blog(s) sy jgk ek,nk exchange bloglist ngan sy bgtau la :)

    Tak Mungkin Benar

    Azim Aris

    ReplyDelete
  2. Tolong sebarkan demi kebenaran.

    Yang jadi masalah kepada orang melayu ini adalah mereka sangat mudah percaya kepada orang yang mangaku dirinya " Ustaz ".

    Berita dalam Harian Metro : Seorang Ustaz dari Kemboja datang kutip derma dari orang melayu di Malaysia konon nak buat surau dan mesjid, dan konon nak bantu orang miskin di Kemboja. Tahu2 dia bina banglo macam istana di sana. Tak apa lah setidak2nya orang melayu yang menderma tu dapat juga pahala kerana menolong Ustaz itu membina istana untuk keselesaan diri dan anak isteri dia.

    Berita PRK DUN Sungai Limau : Calon Pas seorang yang bergelar Ustaz. Ustaz mana boleh menipu, Ustaz mana boleh cakap bohong. Tapi Ustaz calon Pas ini bukan tipu setakat satu dua orang sahaja, malah dia berani dan tergamak menipu beribu2 orang melayu pengundi Sungai Limau dan beratus ribu orang2 melayu Pas seluruh Malaysia melalui gambar yang memaparkan pertemuan dia dengan arwah Ustaz Azizan di pejabat MB semasa Ustaz Azizan jadi MB Kedah. Pada hal dalam gambar tu hanya kepala sahaja adalah milik Ustaz Azam calon Pas ini sedangkan badan adalah milik orang lain. Benda ini bukan fitnah, tapi telah diakui oleh Pengarah Pilihanraya Pas iaitu Ir Amirudin. Sekarang satu negara dah tahu Ustaz Pas tak boleh dipercayai, sanggup menipu untuk nak menang pilihanraya.

    Tak tahu lah kalau orang Sungai Limau masih lagi mempercayai Ustaz Pas ???????????

    Ana Muslimah

    ReplyDelete

Labels