Followers

Wednesday 3 October 2012

PANAS Pegawai MPPP Maki Penjaja !!


Semua rakyat sedia maklum akan tugasan seorang pegawai mahupun kakitangan pihak berkuasa tempatan dalam melaksanakan tugasan mereka seharian.MMI sebelum ini pun pernah berhadapan sendiri dengan kakitangan MPSP dalam kes bendera BN yang di turunkan oleh MPSP namun para anggota yang bertugas hanya menjalankan tugas mereka tanpa mengeluarkan sebarang suara apatah lagi melakukan tindakan mahupun mengeluarkan kata-kata yang mampu mencetuskan kekecohan.

Tapi berlainan pula kali ini sebuah rakaman video menceritakan segala-galanya perihal sikap seorang pegawai MPPP yang mengeluarkan kata-kata kesat terhadap penjaja di Padang Kota Pulau Pinang.

MMI sendiri tak pasti apa yang menyebabkan pegawai tersebut boleh bertindak sedemikian cumanya sebagai sebuah kerajaan negeri yang sering melalak mengatakan pentadbiran mereka mengamalkan 3 prinsip iaitu Cekap Akauntibiliti dan Telus adakah perkara sebegini seharusnya berlaku ?


Diberitakan yang pihak MPPP merampas lori milik penjaja dan menimbulkan kemarahan mereka.Apa pun yang berlaku sebagai seorang pegawai yang masih beruniform tindakan mengeluarkan kata-kata kesat tersebut amat dikesali.

Inilah bukti bahawa kerajaan DAPigs Pulau Pinang hanya pandai bercakap saja sebaliknya kakitangan mereka sendiri bertindak semacam samseng.

Ops lupa pula MMI memang ada pemimpin DAPigs yang samseng macam ADUN Komtar tu..Ptuihh ingat ampa hebat sangat ??

Psstt Lepas ni pegawai MPPP yang samseng tu ada can dapat anugerah dari Guan Eng lah !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels