Followers

Sunday 14 October 2012

Terkini Rombongan FunFair Pakatan Haprak Di Pulau Pinang !!


Siang nanti rombongan FunFair Pakatan Haprak dengan bas mewah milik Khalid Ibrahim bakal menerjah Pulau Pinang.Dikhabarkan pelbagai program telah pun disusun sepanjang hari bagi mempromosikan bas mewah milik kumpulan Fun Fair ni di seluruh negeri Pulau Pinang.Macam biasa siapa lagi yang bakal dibawanya melainkan Pelawak Antarabangsa Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang raja putar alam bersama-sama juak-juak penjilat punggung beliau.

Harap-harap depa bawa mai Sam Ketot tu dengar kata dia ni pandai buat lawak bodoh !!

Sebenarnya MMI pun tak heran sangat dengan kehadiran kumpulan FunFair ni , malah kehadiran pak lawak Anwar sendiri pun sebenarnya sudah dianggap sebagai usaha terdesak juak-juak Pakatan Haprak dalam menghadapi pilihanraya ke-13.

Namun dalam jadual yang disusun , bas mewah milik Khalid Ibrahim ini akan berada di Kompleks Sukan MPSP Bertam Kepala Batas.Memanglah puak-puak ni akan mai sebab kompleks-kompleks ni semua sekarang berada di bawah bidang kuasa MPSP cumanya apa yang MMI perhatikan persiapan yang dilakukan (pemasangan bendera parti) oleh juak-juak Pakatan Haprak sehingga entri ini ditulis ada yang melanggar peraturan.

Kalau bab melanggar peraturan kira MPSP setakat ni antara pihak yang cukup agresif malah dalam kejadian-kejadian sebelum ini pun dah banyak bendera-bendera parti lain yang diturunkan walaupun pemasangannya dilakukan di tempat dan kawasan-kawasan yang langsung tidak mengganggu utiliti orang awam.Baca Sini

Namun lain halnya kali ini bilamana MMI sendiri melalui pemantauan yang dibuat oleh URUK-HAI (Ejen Media MMI , jangan main-main bro ada ejen tuuu hehe ) jelas sekali menunjukkan sikap tidak bertanggungjawab juak-juak Pakatan Haprak bilamana pemasangan bendera Keadilan dilakukan dengan sewenang-wenangnya tanpa mengambil kira kepentingan awam.

Malah kalau dipihak UMNO dan Barisan Nasional yang melakukan pemasangan sedemikian sudah pasti awal-awal lagi MPSP melalui juak-juak Pakatan Haprak yang bertaburan dalam kepimpinan MPSP hari ini akan mengambil tindakan.

Jelas sekali ini merupakan sikap "double standard" yang sering diamalkan oleh juak-juak Pakatan Haprak khususnya mereka-mereka yang memegang kuasa di MPSP. 


Pemasangan bendera PKR di tiang lampu isyarat !!


Pili Bomba tu !!


Ada bayar apa ???

Inilah antara gambar-gambar yang telah diambil oleh URUK-HAI malam tadi , MMI tak kisahlah juak-juak ni nak buat apa pun tapi dalam beberapa perkara kenalah bersikap rasional sikit terutamanya puak-puak MPSP yang nampak sangat perangai huduh mereka.

Kalau dah nama penguatkuasa maka lakukan penguatkuasaan dengan adil jangan bila orang lain buat ambil tindakan tapi bila puak sendiri diam senyap macam haram.

Untuk makluman ampa semua MMI memang anti dengan juak-juak MPSP ni sebab bangang tak bertempat.

Eloklah MPSP tolong puak-puak FunFair tu supaya senang sikit depa nak buat lawak dengan main baling gelang.

Psstt Esok tak dak sapa-sapa ka nak baling telur ka apa ka ??

MMI.

2 comments:

  1. Tudia Fuckatan....nmpk jelas sikap doble stardard depa noo MMI,macam Pukimak jer aku tgk puak penjilat najis MPSP yg terpaksa akur kepada LGE Babi ni!tp yg sempoinya...bila masa wujudnya EJEN URUK-HAI ni? dashat MMI hahaha....apa2 pun Terbaiklah MMI...

    ReplyDelete
  2. URUK-HAI baru ja..Saja MMI tak buat launching besar-besaran nanti susah..Mana tau kot-kot ada org tuduh pula ambik dana dekat YAHUDI !! Tapi apa pun URUK-HAI banyak membantu MMI..Org nak sama-sama berjuang kita terima ja..klu ada rezeki lebih maybe MMI nak beli bas sebiji utk pusing Malaysia promote URUK-HAI..Tapi nama owner MMI lah bukan Khalid Ibrahim..Anyway tq 4 ur support..

    ReplyDelete

Labels