Followers

Thursday 13 December 2012

MalaysiaKini KANTOIKAN Deepak Si Benggaliwood


Isu fitnah terhadap PM dan isterinya oleh si Deepak artis Benggaliwood kesayangan Anwar ni semakin terungkai apabila rakaman video penafian keterlibatan Deepak dengan Bala kini tersebar di lama media sosial.

Paling menarik sekali video rakaman tersebut di rakam dan di keluarkan sendiri oleh MalaysiaKini portal pro pembangkang.Anwar "confirm" belengaih pungkoq sekarang , macam mana MalaysiaKini boleh pula kantoikan si Anwar sendiri ?

Tapi sebelum kita menengok video tersebut adalah lebih baik ampa semua ambik tau sikit perjalanan kisah pelakon terhebat ni bukan apa MMI tak mau ampa semua jadi lagu puak-puak pencacai noo dapat gula sekati dah cerita bab gula segudang.

Anwar dilihat sekali lagi berusaha menyerang peribadi pemimpin negara termasuklah Datin Seri Rosmah Mansor sendiri.Kali ini nama Deepak benggali jual karpet digunakan sebagai senjata bagi mengajak rakyat supaya membenci kerajaan.

Kisahnya si Deepak ni memang mengenali Datin Seri Rosmah atas urusan pelanggan dan peniaga, yalah si Deepak jual karpet dan Datin Seri membeli karpet daripada dia. Khabarnya mereka dah berurusniaga karpet sejak zaman Dato Seri Najib belum jadi TPM apatah lagi PM.Sambung Di Sini 

Kemudiannya diikuti dengan satu pendedahan melibatkan video rakaman penafian oleh si Deepak ni yang menceritakan bagaimana Anwar merancang serangan tersebut.Baca Sini 

Dan kini seperti yang MMI nyatakan tadi rakaman mahupun bukti jelas membuktikan segalanya adalah konspirasi oleh Anwar dan gerombolannya bagi menjatuhkan imej Perdana Menteri dan isterinya dikeluarkan.

Jom kita tengok..

 

Perhatikan pada minit 0.33 - saya tidak pernah terlibat dengan Bala

Minit 1.18 - saya langsung tidak terlibat dengan Bala, itu fakta, itu realiti. 

Persoalannya sekarang bagaimana Deepak boleh menyatakan sebelum ini beliau pernah berjumpa dan malah berbincang dengan Bala ? MENIPU la kerja puak-puak ni beb..Nah ampa baca lagi cerita seterusnya Klik Sini dan Sini.

Untuk makluman ampa semua sebagai pejuang di alam maya ni MMI dengan semua otai-otai blogger lain yang pro BN akan sentiasa berusaha mematahkan setiap fitnah yang dilakukan oleh puak pembangkang dan akan menyampaikan maklumat demi maklumat kepada ampa semua dengan tujuan supaya rakyat faham bahawa puak-puak Pakatan Haprak ni memang celaka sebab sanggup buat apa saja asalkan rakyat termakan dengan hasutan serta fitnah mereka.

Kami tidak rela PUTRAJAYA menjadi milik Pakatan Haprak !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels